Uw huis verkopen zonder gedoe én zonder kosten: hoe werkt dat?

U heeft een goede reden om uw huis te verkopen: Wilt u goedkoper gaan wonen en uw overwaarde laten uitbetalen? Kunt u de hypotheek niet meer betalen omdat u uw baan bent verloren, of zijn er problemen met de bank?  Wilt u zich inschrijven voor een nieuwbouwwoning, maar wél de zekerheid hebben dat uw eigen huis al verkocht is, zodat u geen dubbele lasten heeft en u uw oude woning nog enige tijd kan huren van ons? Hier worden nog meer voorbeelden beschreven van situaties waarbij wij u kunnen helpen. 

Als u uw huis via een makelaar verkoopt, kan dat een langdurig, ingewikkeld en duur traject zijn. Wij kijken hoe wij u zo goed mogelijk kunnen helpen en wij zorgen dat u de beste prijs voor uw woning krijgt. Daarnaast nemen wij de kosten voor de notaris voor onze rekening en heeft u ook geen makelaarskosten. 

Hieronder leest u wat onze werkwijze is. 

 

Stap 1: aanmelden

U meldt zich bij ons aan. Dit kan via dit formulier, of telefonisch / via WhatsApp op 06-13589073.

Stap 2: contact

Wij nemen contact met u op en bespreken uw wensen. Wilt u na de verkoop het huis nog even blijven huren, omdat u nog geen nieuwe woning heeft? Wilt u zo snel mogelijk verkopen, of pas over een paar maanden? Het kan allemaal! Ook kunt u aangeven welke verkoopprijs u in gedachten heeft. 

 

Stap 3: bezichtiging

Wij komen bij u langs om de woning te bekijken, zodat wij een realistisch bod kunnen doen. U hoeft uw woning niet op te ruimen!
Wij nemen iets lekker mee voor bij de koffie!

 

Stap 4: bod

Wij geven u ons bod op uw woning en u bepaalt of u daarmee akkoord gaat. Er zijn verder geen verborgen kosten. 

Wanneer u akkoord gaat, kunnen we u feliciteren: u heeft uw woning verkocht!

 

Stap 5: verkoop traject

Bij het verdere verkooptraject, waaronder het opmaken van de koopovereenkomst en de ondertekening bij de notaris, bieden wij u alle ondersteuning die nodig is. Voor alle vragen die u nog heeft, kunt u bij ons terecht!