Uw huis verkopen zonder gedoe én zonder kosten: hoe werkt dat?
U heeft een goede reden om uw huis te verkopen: Wilt u goedkoper gaan wonen en uw overwaarde laten uitbetalen? Kunt u de hypotheek niet meer betalen omdat u uw baan bent verloren, of zijn er problemen met de bank? Wilt u zich inschrijven voor een nieuwbouwwoning, maar wél de zekerheid hebben dat uw eigen huis al verkocht is, zodat u geen dubbele lasten heeft en u uw oude woning nog enige tijd kan huren van ons? Hier worden nog meer voorbeelden beschreven van situaties waarbij wij u kunnen helpen.
Als u uw huis via een makelaar verkoopt, kan dat een langdurig, ingewikkeld en duur traject zijn. Wij kijken hoe wij u zo goed mogelijk kunnen helpen en wij zorgen dat u de beste prijs voor uw woning krijgt. Daarnaast nemen wij de kosten voor de notaris voor onze rekening en heeft u ook geen makelaarskosten.
Hieronder leest u wat onze werkwijze is.
Stap 1: aanmelden
U meldt zich bij ons aan. Dit kan via dit formulier, of telefonisch / via WhatsApp op 06-13589073.
Stap 2: contact
Wij nemen contact met u op en bespreken uw wensen. Wilt u na de verkoop het huis nog even blijven huren, omdat u nog geen nieuwe woning heeft? Wilt u zo snel mogelijk verkopen, of pas over een paar maanden? Het kan allemaal! Ook kunt u aangeven welke verkoopprijs u in gedachten heeft.
Stap 3: bezichtiging
Wij komen bij u langs om de woning te bekijken, zodat wij een realistisch bod kunnen doen. U hoeft uw woning niet op te ruimen!
Wij nemen iets lekker mee voor bij de koffie!
Stap 4: bod
Wij geven u ons bod op uw woning en u bepaalt of u daarmee akkoord gaat. Er zijn verder geen verborgen kosten.
Wanneer u akkoord gaat, kunnen we u feliciteren: u heeft uw woning verkocht!
Stap 5: verkoop traject
Bij het verdere verkooptraject, waaronder het opmaken van de koopovereenkomst en de ondertekening bij de notaris, bieden wij u alle ondersteuning die nodig is. Voor alle vragen die u nog heeft, kunt u bij ons terecht!